حجاب
 
دخترانه
 
 
دو شنبه 27 خرداد 1392برچسب:, :: 16:49 ::  نويسنده : ندا

 لطفا دباره حجاب نظرتون رو بگین ممنون



نظرات شما عزیزان:

NeGin
ساعت14:02---7 مرداد 1392
خدایی اگه حجاب نبود..اگه الان چمیدونم مثلا موهات کثیف بود بعد میخواستی بری بیرون قشنگ شالت ومیندازی سرت کسی هم نمیبینه!من خودم آدم محجبه ای نیستم..ولی خوب حجاب خوبه ولی به قائده!!

اوســـــتا
ساعت21:50---6 مرداد 1392
این قسمت که برا ختراست..
من اومدم بگم کارت عالیه حتما ادامه بده


نازی
ساعت21:25---28 خرداد 1392
وبت خوب نیست بلکه مهشره !

من تو هر پستی رفتم نظر گذاشتم . . .

بجای حتما بهم سر بزن و نظر بزار.پاسخ:ممنون عزیزم


eirsa
ساعت18:07---28 خرداد 1392
وبت معرکه است !!!!!!!!!!!111
پاسخ:نظر لطف شما است


yasi
ساعت18:19---27 خرداد 1392
salam be nazar manam nazar mandana dorost bod man ham az hejab khosham nemiyad shoma chiiii? a
پاسخ:اینم یه نظر


mandana
ساعت17:03---27 خرداد 1392
salam azizam man aslan be hejab hich eteghadi nadaram benazaram adam baiad delesh paqk bashe ta inke hejab dashte bashe
پاسخ:ممنون از نظرت


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان دخترانه و آدرس fral.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 17
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 71
بازدید ماه : 3834
بازدید کل : 60879
تعداد مطالب : 229
تعداد نظرات : 1320
تعداد آنلاین : 1

کد هدایت به بالا