بنویس
 
دخترانه
 
 
چهار شنبه 9 مرداد 1392برچسب:, :: 13:49 ::  نويسنده : ندا

 



نظرات شما عزیزان:

محدثه.بمون نرو...
ساعت14:27---17 مرداد 1392
سلام عزیزم دیشب مامانم میگفت بعداون دوست دخترت که ولت کردعاشق نمیشی چراهمه اینومیگن؟ راست میگن؟؟؟اما توکه گفتی منو میخای دوستم داری تروخدابمون نرواز پیشم.اگربری محدثه میمیره تروخداهرکس این نوشته روخوند برام دعاکنه که ب امیدخداباهم ازدواج کنیم وگرنه ابروم میره دعاکنییییددوستان

یه دوست
ساعت14:11---13 مرداد 1392
عشقم ای بالاتر از اندیشه تمام غرورم را سر کوب کردم از همه لذت ها دارم می گذرم نگاهم را از غیر تو گرفتم دلم را تمام و کمال تقدیمت کردم باز هرچه بگویی می کنم فقط بگو آغوشت برام بازه ...تمام وجودم تقدیمت بی هیچ انتظاری فقط در قلب و ذهنم هم که بمانی کافیست پس یادت را از من نگیردوستت دارم ای بهترینم دلیل نفسهایی که هردم می کشم دوستت دارم

نگین
ساعت14:10---11 مرداد 1392
عاشقتم دوست دارم

اوســـــتا
ساعت16:33---10 مرداد 1392
احساسم بهش غیر قابل توصیفه فقط میتونم بهش بگم دوستت دارم

NeGin
ساعت16:12---10 مرداد 1392
1ماه پیش گفتی میرم وخیلی زود برمیگردم!!کو؟!پس چرا نیستی؟!نه زنگی نه خبری!!مثل اینکه اونور داره خیلی بهت خوش میگذره!هرچی باشه بقول اون آلمانیاISCH LIEBE DICH!!!

صبا
ساعت16:51---9 مرداد 1392
عاشقتم................بوووووووووووووس

انیتا
ساعت15:01---9 مرداد 1392
عاشقتم خیلی دوست دارم

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان دخترانه و آدرس fral.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 153
بازدید دیروز : 235
بازدید هفته : 409
بازدید ماه : 388
بازدید کل : 61280
تعداد مطالب : 229
تعداد نظرات : 1320
تعداد آنلاین : 1

کد هدایت به بالا